Hemsidor iFokus

Hemsidor

Etikettveckans-frågor
Läst 2473 ggr
IdaL
2013-02-04 13:10
1

Veckans fråga: Vad är ditt mål..?

Vad är ditt mål med din hemsida?
Motivera ditt svar!

thenameless
2013-02-07 14:39
0

Mitt mål med min hemsida var att skapa ett levande forum med utbyte av tjänster och att hjälpa personer i nöd. Men det blev aldrig av.

Den ligger och skrotar på hårddisken…..

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

deeman
2013-02-07 14:40
0

Jag har en hemsida på gång till min verksamhet och en annan som är ett stort kontinuerligt projekt:

Det finns en halvfärdig råskiss men har tyvärr inte kommit i gång än. Vill inte kladda ned den för mycket då innehållet kommer att bli rätt så mycket på sikt. Så det sitter jag och filurar på en del i detta nu.

Men målet med sida är att skriva, exponera och förmedla information till konsument som handlar produkter och tjänster via Internet. 
Samt ev. lokala kopplingar om sådan finns.
Sammanlänkning med sociala medier, omdömessidor etc.
Enkelt, snabbt, tillgängligt

/Daniel

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.

videofotografen
2013-02-13 18:33
0

Det beror väl lite på vad det är för sajt eftersom jag har ett drygt dussin .COM domäner om dock inte alla är i luften för tillfallet. Men eftersom jag inte tjänar några kulor på mina sajter så är det väl mer att sprida mina bilder o videofilmer o mina åsikter, tankar o funderingar på nätet.

Skorpion76
2014-03-29 18:00
0

Min soda är ett diskussionsfprum som riktar sig till funktionsnedsatta personer. Jag skulle även vilja skapa ett allmänt diskussionsforum.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Skorpion76
2014-04-11 07:29
0

Min sida är ett diskussionsfprum som riktar sig till funktionsnedsatta personer. Jag skulle även vilja skapa ett allmänt diskussionsforum.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

skursvamp
2014-07-04 21:28
0

Hej!

Min hemsida listar en hel drös med olika program man kan använda för att skapa sin egen hemsida. Dessa riktar sig främst till de som inte kan något om webbutveckling och inte heller är speciellt intresserade av att lära sig. De är alltså väldigt enkla.

Gratishemsidor.nu

Kolla min sida med tjänster för att bygga gratis hemsida.