Annons:
Etikettmedlemmarnas-hemsidor
Läst 4520 ggr
skursvamp
2019-06-11 10:55

Serpson sökordsspårning

Hej,

Jag har under en tid utvecklat en enkel rank tracker mot Google. Med denna kan man hålla koll vilken position man får i sökresultaten hos Google för sina hemsidor.

Jag har tänkt att hålla tjänsten gratis, åtminstone så länge det inte innebär allt för stora utgifter.

Systemet kommer vidareutvecklas med tiden, men först skulle jag vilja veta lite vad folk vill ha, och försöka bygga in enbart det mest nödvändiga. Så det hade vart kul om några ville testa. 

Funktionalitet som finns i systemet idag:

  • Daglig spårning av keywords.
  • Obegränsat antal domäner, 500 keywords gratis.
  • Graf, visar upp till 3 år tillbaka i tiden.
  • Tabell där man ser förändringar mot vissa tidpunkter tillbaka i tiden (upp till 3 år)
  • Sökvolym från Google Ads
  • Rank mot norden, USA, UK och Tyskland
  • Möjlighet att schemalägga rapporter och skicka till valfria e-postadresser med valfri logotyp

Det hade som sagt vart kul om några ville testa och komma med synpunkter/idéer.

Om någon är intresserad så är det bara att gå till nedan länk för att skapa ett konto. Jag kommer enbart kunna ha ett begränsat antal användare till en början och limit är 500 sökord per konto för att gå lite försiktigt fram.

Sidan ligger här: https://serpson.com

Om det framöver blir aktuellt med att ta betalt för tjänsten så kommer det självklart finnas möjlighet att fortsätta använda systemet till ett rabatterat pris som tack för hjälpen.

Kolla min sida med tjänster för att bygga gratis hemsida.

Annons:
Upp till toppen
Annons: